REGULAMIN PEŁNY


WAŻNE! Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie akceptujesz naszego regulaminu i terminu nadawania przesyłek NIE KUPUJ!
Kupując u nas (jak i u kogokolwiek innego na allegro) akceptujesz regulamin naszych aukcji. Zapoznaj się z nim aby uniknąć nieporozumień. REGULAMIN OBOWIĄZUJE OBIE STRONY TRNSAKCJI.



Nasza sprzedaż na Allegro ma charakter wyłącznie wysyłkowy.
Nie przyjumejy zamówień telefonicznych na wystawiony na aukcjach towar. Należy dokonać zakupu poprzez serwis allegro.


Po zakupie należy zapoznać się z WIADOMOŚCIĄ OD SPRZEDAJĄCEGO i KONIECZNIE WYPEŁNIĆ FORMULARZ DOSTAWY I ZAPŁATY.
Wszelkie instrukcje znajdują się w wiadomości od Sprzedającego - jest to wiadomość informująca o zakupie/wygranej aukcji, którą otrzymują Państwo od Allegro.
INNE WIADOMOŚCI Z ADRESAMI. FORMĄ WYSYŁKI ITP.NIE SĄ BRANE POD UWAGĘ!!!



WARUNKIEM UDZIAŁU W AUKCJI JEST WYPEŁNIENIE FORMULARZA DOSTAWY I ZAPŁATY:
NALEŻY WPISAĆ:
1. Dokładny adres wysyłki
2. Numer telefonu kontaktowego
3. Dane do FV(opcjonalnie)
4. FORMA ZAPŁATY:
- PRZELEW lub
- ZA POBRANIEM (poczta lub kurier!)
5. FORMA WYSYŁKI:
- POCZTA lub
- KURIER
6. PRZELEW NA POCZCIE LUB SAMODZIELNY -> TYTUŁ PRZELEWU: TWÓJ LOGIN Z ALLEGRO

UWAGA!!! NIE WSKAZANIE FORMY WYSYŁKI automatycznie oznacza WYSYŁKĘ KURIEREM.




Prosimy nie denerwować się, jeśli nie wystawimy komentarza od razu. Zrobimy to w późniejszym terminie, gdy zbierze się ich więcej.


PACZKI
Kupujący pokrywa koszty przesyłki. Dane podane w "Transport i płatność" dotyczą wagi do 1 kg. Kupując więcej przedmiotów, koszty ulegną zmianie. Jeżeli masz wątpliwości, zapytaj.



TERMINY NADAWANIA PRZESYŁEK
Towar Zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym. Proszę nie mylić tego z dniem wpłaty. Wysyłamy paczki w kolejności wpłat W DNI ROBOCZE do godziny 14stej(nie licząc sobót, niedziel i świąt)! Po zaksięgowaniu przelewu(oraz po zamoweniu za pobraniem) na każdą realizację zamówienia mamy przewidziane od 48 do 72 godzin ROBOCZYCH (przeważnie jest to do 24 h chyba że mamy bardzo dużo paczek i fizycznie nie mamy możliwości wysłać wszystkiego jednego dnia).
Pozwala to nam na możliwie precyzyjne przygotowanie i sprawdzenie towarów do wysyłki. Dzięki temu również unikniemy pomyłek w zamówieniach towaru dla Klienta. Pragniemy aby Klient otrzymał dokładnie ten towar który zamówił.
Paczki przygotowujemy po zaksięgowaniu wpłaty i wtedy wystawiamy dowody zakupu.
Za dostarczenie paczki do Państwa odpowiada poczta lub kurier.
Paczki wysyłamy na adres z Allegro. W przypadku zmiany adresu (na inny niż podany na Allegro) prosimy informować Nas W FORMULARZU DOSTAWY I ZAPŁATY.
W razie wątpliwości, czy paczka została wysłana, prosimy o kontakt mailowy. Udzielimy Państwu wszelkiej pomocy. Jednakże najpierw proszę sprawdzić pocztę, gdyż o zaksięgowaniu wpłaty na koncie, oraz o nadaniu paczki wysyłamy Państwu informację mailową.



TOWAR POD SPECJALNE ZAMÓWIENIE Z DŁUŻSZYM TERMINEM REALIZACJI
Sprowadzany specjalnie dla Klienta, lub produkowany dopiero po złożeniu zamówienia, ma wydłużony czas realizacji - informacje na stronie aukcji.



LIST POLECONY PRIORYTET
Szanowni Państwo, aby zminimalizować koszty wysyłki, wprowadziliśmy możliwość nadawania przesyłek listem poleconym priorytetowym przy przedpłacie na konto. Jest to opcja najtańsza, przy której mamy potwierdzenie nadania przesyłki. Co za tym idzie wysyłamy wyłącznie małe przedmioty, w zwykłej kopercie bąbelkowej. FIRMA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYBÓR TEGO TYPU PRZESYŁKI.



AUKCJE - OPIS AUKCJI
Dokładamy wszelkich starań, aby opisy Naszych Aukcji były zrozumiałe i rzetelne. Jeżeli czegoś zabrakło w opisie, proszę poinformuj nas o tym. Anonimowa gwiazka do nie wiadomo jakiego przedmiotu nie pomoże Nam w ulepszeniu opisu gdyż po prostu nie wiemy O JAKI PRZEDMIOT CHODZI?



GWARANCJA ORYGINALNOĆI PRODUKTU
Wszystkie przedmioty wystawiane na Naszych Aukcjach są NOWE I ORYGINALNE. Bierzemy je bezpośrednio od producenta lub dystrybuotra. Wszystkie przedmioty znajdują się na magazynie w naszym sklepie, co tydzień mamy dostawy.




ODBIÓR OSOBISTY
Będzie możliwy po dokonaniu zakupu na Aukcji. Należy skontaktować się z nami aby ustalić termin odbioru i aby zakupiony na Aukcji towar został dla Państwa odłożony.



PŁATNOŚCi
Akceptowalne formy płatności:
Przedpłata na konto: zwykły przelew lub płącę z allegro
Opcja za pobraniem
Odbiór osobisty - po przedpłacie lub płatność na miejscu - gotówka lub karta płatnicza od 20 zł
Na przelew czekamy do 7 dni roboczych. Po tym czasie kontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania i finalizacji transakcji.


W TYTULE PRZELEWU wpisuj zawsze SWÓJ NICK/LOGIN Z ALLEGRO. Po tym identyfikujemy Państwa wpłaty. Utrudniona identyfikacja wpłaty może opóźnić przesyłkę. Ewentualne informacje za co Państwo wpłacają prosimy umieszczać w drugiej kolejności. Uprzejmie prosimy o informację, jeśli przelew robiony jest na poczcie - także wtedy należy wpisać swój LOGIN Z ALLEGRO



PARAGON I FAKTURA
Do każdego przedmiotu wystawiamy domyślnie paragon. Na życzenie Klienta wystawiamy FAKTURY VAT. Należy wysłać do nas maila z danymi do FV. Prosimy także o zaznaczenie na który adres ma być wysłana paczka.



ZA POBRANIEM wysyłamy osobom z minimum DWIEMA CZERWONYMI GWIAZDKAMI

WYPEŁNIJ FORMULARZ DOSTAWY I ZAPŁATY WPISUJĄC ZA POBRANIEM POCZTA lub ZA POBRANIEM KURIER
W przypadku zakupu NA KILKU AUKCJACH, kontaktujemy się w miarę możliwości jak najszybciej z Klientem (w godzinach pracy działu poniedziałek piątek między 9 a 17)i podajemy zbiorczy koszt wysyłki. TOWAR WYSYŁAMY W JEDNEJ PACZCE.

W przypadku, gdy będą robić Państwo ZAKUPY NA KILKU AUKCJACH W ODSTĘPACH KILKUDNIOWYCH, prosimy o informacje, że po skończonych zakupach poproszą Państwo o podliczenie wszystkich transakcji.



REKLAMACJE I ZWROTY- na podstawie dowodu zakupu, w przypadku zwrotu, należy nam go odesłać
Podstawą wszelkich reklamacji oraz zwrotów jest dowód zakupu czyli paragon lub faktura.


Szanowni Klienci. Mają Państwo prawo zwrócić towar bez podawania przyczyny, lub wymienić, jeśli został zakupiony zły rozmiar, lub zły kolor, POD JEDNYM WARUNKIEM. TOWAR MUSI BYĆ W STANIE NIENARUSZONYM - nie może nosić śladów jakiegokolwiek użytkowania/montażu. Z ORYGINALNYM OPAKOWANIEM. Do tego wysyłając do Państwa towar zabezpieczamy go aby się nie uszkodził w transporcie. Towar również należy ZABEZPIECZYĆ ODSYŁAJĄC GO do nas. W przeciwnym wypadku reklamacje nie zostaną uwzględnione.


Klient ma prawo w ciągu 10 dni zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, w stanie nie naruszonym i nie użytkowanym (bez śladów montażu), wraz z dowodem zakupu, oraz z pudełkiem - jeśli takowe było. W takim wypadku zwracane są jedynie koszty za zakupiony przedmiot. Nie są zwracane koszty wysyłki. Klient odsyła również towar na swój koszt.


W przypadku zakupienia złego rozmiaru lub koloru towaru, np. wkładki, zamka czy okuć itp., można dokonać wymiany towaru, która odbywa się na koszt Klienta. Należy odesłać produkt na swój koszt oraz dosłać pieniądze za wysłanie właściwego produktu do Klienta. Ewentualne różnice cenowe oraz kwestie dopłaty lub nadpłaty będą ustalane bezpośrednio z Klientem.
Reklamacja taka nie będzie uwzględniona jeżeli produkt nosi ślady użytkowania. Wymiany należy dokonać jak najszybciej od otrzymania produktu. Produkt w stanie nienaruszonym należy odesłać wraz z dowodem zakupu.


W przypadku wad produkcyjnych, które przeoczyliśmy, wymiana następuje na nasz koszt. Zwracane są wtedy koszty za przesyłkę, tzn. za odesłanie do nas produktu. Wysyłka nowego produktu następuje na nasz koszt. O zaistniałym fakcie należy nas poinformować mailowo bądź telefonicznie natychmiast po otrzymaniu przesyłki i wykryciu wady. Produkt nie może nosić śladu montażu i należy go odesłać wraz z dowodem zakupu oraz oryginalnym opakowaniem.


Na podstawie dowodu zakupu można za pośrednictwem naszej firmy serwisować zakupione przedmioty, na koszt Klienta. Np. po pół roku dany przedmiot zaczął wadliwie działać.
Procedura odesłania przez naszą firmę reklamowanego przedmiotu do Producent, jeśli ten uzna reklamację, to przeważnie 14 dni roboczych – nie wliczając, sobót, niedziel i świąt.


W przypadku niewłaściwego użytkowania produktu, nie stosowania się do instrukcji producenta, dotyczącej konserwacji i eksploatacji produktu, zniszczenia go przy remoncie, podczas upadku itp. – reklamacje nie będą uwzględniane.


Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitorów użytkowników (kolory, proporcje) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego produktu.


Towar przed wysyłką jest przez nas dokładnie sprawdzany oraz jak najlepiej zabezpieczany by nie uległ uszkodzeniu. Wszelkie uszkodzenia produktu, które nastąpiły podczas transportu, muszą być REKLAMOWANE U PRZEWOŹNIKA/W URZĘDZIE POCZTOWYM, przy odbieraniu paczki. Należy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki.
Nie sprawdzenie towaru i pokwitowanie odbioru jest jednoznaczne z potwierdzeniem, że z przesyłką jest wszystko w porządku i nie zgłaszamy żadnych zastrzeżeń. Jest to brak podstaw do reklamacji.


Art. 545. Kodeksu Cywilnego
§ 1. Sposób wydania i odebrania rzeczy sprzedanej powinien zapewnić jej całość i nienaruszalność; w szczególności sposób opakowania i przewozu powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.


§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Autorem tej podstrony jest ferro-met.
Kopiowanie, powielanie informacji zamieszczonych na tej podstronie bez zgody autora jest zabronione.
Podstrona stworzona w systemie
regulamin | załóż własną podstronę | panel administracyjny
USA Shops | UK Shops | Wolne domeny | Spalanie paliwa | Szkolnictwo | Mundurki szkolne